Jsem v šoku

07.10.2014 16:50

Jako vdova po muži, který byl vězněn v koncentračním táboře Osvětim a kvůli podlomenému zdraví zemřel v relativně mladém věku, jsem byla šokována reklamní kampaní na nový vůz Hyundai. Německé nadauto, jak je v reklamě označeno, je dle mého přesvědčení za hranou toho, co by v demokratické společnosti mělo být tolerováno.

Odkaz na reklamu: www.youtube.com/watch?v=Xy2fFaAoSLs&list=UUE8rQX4A1pXpVysg6lDI-Mg

Chápu, že reklama musí šokovat a neurvale křičet do světa, aby si jí v záplavě jiných vůbec někdo všimnul. Na druhou stranu je otázka, nakolik si může beztrestně pohrávat s pohnutými historickými paralelami. Věřím, že i mnohým z vás se tato konkrétní jeví jako neakceptovatelná. Jistě nebudu sama, kdo by uvítal, kdybyste se vahou své autority pokusili zadavatele alespoň upozornit na nevhodnost.
 

                                                                           Laura Hájková